Susien tyyliin kuuluu uteliaisuus ja liikkuminen sinne, missä tapahtuu.

Lauman toimitus haastatteli perinteikkään perheyrityksen Henkilöstöpäällikköä Alisa Toivasta kaivannaisteollisuuden messuilla Jyväskylässä.

Sen verran taustatietona teille kerrottakoon, että Sudet toteuttivat Toivaselle esittelyvideon messuille.

Video kuvattiin pääosin Terrafamen ja Sotkamon Silverin tuotantotiloissa.

Heippa mitäs yli 40-vuotiaalle Toivaselle kuuluu juuri nyt?

– Toivaselle kuuluu hyvää. Työtilanne talvea vasten on koko talon tasolla hyvä. Erinäisiä haasteita mahtuu aina matkaan, mutta luottavaisin mielin mennään kohti seuraavaa vuotta.

Olette taas Finnmateria – kaivannaisteollisuuden messuilla. Miksi menette messuille ja mitä tavoittelette sieltä?

– Koetaan, että messut on tärkeä alan tapahtuma jossa halutaan ehdottomasti olla mukana. Messuilla päästään verkostoitumaan ja rakentamaan suhteita mahdollisten uusien asiakkaiden kanssa. Päästään myös lisäämään näkyvyyttä sekä tekemään myyntiä ja asiakashankintaa.

Olette kasvaneet nopeasti ja teillä työskentelee yli 400 työntekijää eri projekteissa ympäri Suomea. Millainen vaihtuvuus teillä työntekijöissä on ja onko uusia tekijöitä helppo perehdyttää Toivaselle?

– Vaihtuvuus on kohtuullinen, muutaman prosentin luokkaa. Uusien työntekijöiden perehdyttämisen haasteet liittyvät työntekijöiden aikaisempaan kokemukseen ja osaamiseen.Yleisesti ottaen perehdytyskäytäntöjen kanssa meillä on vielä paljon kehitettävää.

Millaisisia mahdollisuuksia näette videotuotantojen hyödyntämisessä yrityksessänne?

– Videoiden määrä perehdytyksissä tulee varmasti tulevaisuudessa lisääntymään ja tulemme niitä jatkossa hyödyntämään. Kaikki kehittyy koko ajan ja videot mahdollistaa perehdytyskäytäntöjen viennin uudelle tasolle.

Miten kaivospuolen esittelyvideon toteutus sujui mielestänne yhdessä Susilauman kanssa?

– Videon teko Susien kanssa sujui loistavasti. Yhteistyö oli mutkatonta ja kaikki sujui hyvin, ei ole kyllä mitään moitittavaa. Ei voida kuin lämpimästi suositella yhteistyötä teidän kanssa myös muillekin!

Tanssivat Sudet on 10-vuotias markkinointialan osaajista koostuva tekijätiimi, jonka erityinen vahvuus on erilaisten videoiden tuottaminen ja levittäminen internetin syövereihin. Arvojamme ovat uteliaisuus, itsenäisyys ja laumahenkisyys.

Lisää postauksia

Näin syntyy Koulutusvideosarja

Yksi kaunis kesäpäivä laumanjohtaja Heikkisen sähköpostiin ilmestyi viesti luottoasiakkaalta. – Täällä Terrafamen Kaivospuolen käyttöpäällikkö Niskasen Antti päevvää. Meillä olisi kaivoksella ajatuksena tehdä lastaus- ja kuljetuskoulutusta

Lue lisää »

Mitä kuuluu Toivaselle?

Susien tyyliin kuuluu uteliaisuus ja liikkuminen sinne, missä tapahtuu. Lauman toimitus haastatteli perinteikkään perheyrityksen Henkilöstöpäällikköä Alisa Toivasta kaivannaisteollisuuden messuilla Jyväskylässä. Sen verran taustatietona teille kerrottakoon,

Lue lisää »

Tanssivien Susien digijälki-katsaus

Tanssivat Sudet on 10-vuotias sisällöntuotannon moniosaaja. Lauma on tehnyt vuosien varrella satoja videoita ja lukuisia verkkosivuprojekteja asiakkailleen. Nykyisin Susia työllistää myös asiakkaiden somekanavien ylläpito. Tanssivat

Lue lisää »

Sales & concept

Jimi Heikkinen

Olen 43-vuotias Oulussa nykyisin asusteleva yrittäjä. Lukion kautta Kajaanin ammattikorkeakoulusta tradenomiksi valmistumisen jälkeen jälkeen 2006 perustin osakeyhtiön, jonka nimiin olen tehnyt monenlaisia myynti, markkinointi- ja tapahtumaprojekteja.

Millainen ihminen olen?

Minua on aina kiehtonut tarinat ja niiden takana olevat ihmiset. Olen hyvin sosiaalinen ja positiivinen yksilö, mutta vuosien mittaan myös oman ajan arvostaminen on noussut arvoon.

Omat erityisvahvuudet​

Olen ratkaisukeskeinen ihminen ja tykkään asioiden tapahtuvan. Vuosien kokemus yrittäjänä on tuonut myös avarakatseisuutta ja kykyä toimia erilaisten ihmisten parissa. Olen hyvä ideoimaan asiakasprojekteissa uusia näkökulmia.

Missä voisin kehittyä tulevaisuudessa

Ihmisenä ja ammatillisessa mielessä kehittymistä tapahtuu päivittäin. Kunhan muistaa pysyä nöyränä ja kuunnella ihmisten ajatuksia ja mielipiteitä, voi itsekin oppia paljon uutta. Ylivilkkaus ja keskittymiskyky on aina ollut myös haaste, mutta onneksi näitäkin piirteitä voi kehittää.

Asiakasprojekti on mielestäni onnistunut, kun..

Parhaita hetkiä työssä on, kun asiakas saa aidosti lisäarvoa tekemämme työn kautta ja oppii itsekin uutta. Pidän, kun projektissa on uskallettu olla aidosti läsnä, keskusteluissa on oltu rehellisen avoimia niin hyvistä kuin kehitettävistäkin asioista.